FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Någon som vet om proinet.se har lagt ner? FÖr på sidan så står det:
Detta kommer snart vara den nya adressen till Aninga Men tillsvidare; Aninga.com Och min hemsida ligger nere. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Pingen ser bra ut så det är nog "bara" ett fel.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
JO men då borde det inte stå Detta kommer snart vara den nya adressen till Aninga
Men tillsvidare; Aninga.com oavsett om det är fel. EDIT: Hade jag orkat hade jag ringt dem. Dem har lagt ner antar jag. För de finns inte kvar på upptid.se och varför skulle dom tas bort där samtidigt som deras sida åker upp o ner o till slut så står de annat? Kasst! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Nu svarar den inte på ping igen så de arbetar väl på det.
EDIT: Nu var de snabba. Den är uppe. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det står fortfaradne kvar samma text på proinet.se. Min sajt fungerar. Kontrollpanelen funkar inte. FTP fungerar. Jag vill ha en förklaring från dem.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Okej, förklaring till texten som står på eran sida? Detta kommer snart vara den nya adressen till Aninga
Men tillsvidare; Aninga.com Och så vill jag ha en förklaring till varför ni inte är med på upptid.se längre. EDIT: Se där ja. Nu har ni en annan personlig hemsida. Suck |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag gissar att Aninga.com är en annan webbplats på samma server som blir "default" i och med att din webbplats inte finns med i inställningsfilen för apache. Det kan mycket väl vara något annat också.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det var på Proinet´s hemsida som det om Aninga.com stod. Men nu står det: Tillfälligt störningar på HTTP och MAIL. Vi jobbar på att lösa detta.
Bara till att vänta o se glad ut. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|