FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej ! Jag undrar om någon har erfarenhet av försäljning till andra länder än Sverige, och hur man då lättast tar betalt av utländska kunder. Menar i första hand USA och England. Söker efter ett alternativ till kreditkort p.g.a. säkerhetsskäl.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Paypal kanske?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Japp, Paypal verkar bra.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Paypal fungerar oftast bra, fast skulle själv inte våga använda dom i stor försäljning.
http://www.paypalwarning.com Många som fått sina pengar låsta eller konton stängda. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jo, det finns de som har fått sina konton frysta, men det är ju bara att se till att hämta ut pengarna ofta. Det kostar inget och är enkelt efter den första gången, så jag gör det oftast flera gånger i veckan. Jag har använt PayPal ca 3 år utan några som helst problem.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Efter lite surfande upptäckte jag Cardservice International. Det får bli mitt val tills vidare. B) Det där med säkerhet, tja man har väl tekniken så att det ska gå bra, hoppas jag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Det känns som hela antipaypalsidan är reklam för Cardservice International. Jag har inte heller haft några problem med paypal, men det är som alltid, allt otäckt händer ju andra, aldrig en själv.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Som svensk, utan SSN och bankonto i USA, kommer du inte få ett inlösenavtal genom Cardservice.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|