FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag äger och driver kanarieoarna.nu (även .se) sedan fyra år. 47 000 vistits i januari.
Google-etta på "kanarieöarna", "teneriffa", med flera relaterade fraser. 9.000 hänvisningar/månaden från Google via relevanta sökörd. Några hundra medlemmar i Kanarieforum. Hundratals artiklar och bilder. Söker någon som inser värdet och utvecklingsmöjligheter med tanke på ökad hotellförmedling och resebokning via nätet de närmaste åren. Antingen företag inom resebranchen eller någon som vill utveckla sajten på plats. Maila mig via sajten (se under Redaktion) för kontakt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Får man lov att fråga hur det kommer sig att du vill sälja och inte fortsätta själv?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
VIP
|
Tror det är för att han fått tuff konkurrens, från sådana som spanien resor . s e... hehe
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Spanien var billigt, numera är ekonomin bra i landet vilket resulterar med att samtliga priser stiger.
Nu köper svenskarna bosättningar i thailand istället. Det är vad ni ska göra, en portal om thailand ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Den enkla anledningen till försäljningen är att jag inser mina begränsningar.
Sitter på en guldgruva men har inte kunskap (eller intresse) att syssla med den kommersiella exploateringen. Eftersom jag inser utvecklingspotensialen ger jag inte bort fyndigheten för småpengar. Konkurrens? Inte nämvärt i Google-postion vad jag vet. Desstuom ökar besöksantalet stadigt varje år. Och det är rätt trevligt att åka ner till värmen då och då... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|