FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jahopp.. http://www.jennifernilsson.se är då min personliga hemsida.
Jag har lite problem med databaserna eftersom b-one.net inte "tar emot" samma former av databaser som tidigare fungerade på min testserver. Så vissa script fungerar inte eftersom inte databaserna fungerar. Jag skulle bara säga det så att ni inte behöver påpeka det. Nu är det så att jag gärna vill ha feedback på design och hur jag kan förbättra sidan. Är det för mycket tomrum till höger? Om man går in på tex "Nöje" så är ju där en bild och så står det tex "spel" och så, jag tänkte på tomrummet till höger där. Är det för mycket vitt så jag ska korta av den? Kom gärna med förslag och ideer och ge lite kritik. Var inte allt för hårda tack, detta är ju trots allt min första "riktiga" hemsida med .se domän och hela köret. ![]() Mvh Jennifer |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag tycker att sidan är för mycket 90-tal. Mycket bevel-effekter och starka färger. Jag tycker även att den turkosa färgen skär sig lite mot den limegröna. Den gråa bakgrundsfärgen drar ned stämningen, enligt mig. Försök att göra en sida som är renare och inte alls innehåller lika mycket photoshop-effekter, så blir det säkert bra.
Men jag måste säga att det är duktigt för att vara 13 år. Fortsätt utveckla dig inom ämnet så har du chans att bli någonting! Det är också lite roligt att du är en så pass ung tjej som håller på med webbdesign. Hoppas du inte tar min kritik allt för hårt. Kristoffer |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Okej
![]() ![]() Tack! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Personligen tycker jag att nyhetsrutan är lite undangömt. På min "vanliga" dator syns den bra för där har jag stor skärm och kan köra en hög upplösning medans på min bärbara måste man skrolla för att se den. Troligtvis är det väl den rutan som kommer att uppdateras oftast, då är den kanske mer intressant än en del andra saker som ligger högre upp.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
tycker du har gjort ett bra jobb med tanke på att du förmodligen inte hållit på allt för länge, det lyser överarbetat photoshop lång väg. men du har en bra grund, bara att fila vidare på designen så tror jag det kommer att bli bra..
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Okej tack för tipsen!
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag kan inte öppna dina bilder......
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
mycket bra för att vara 13..! impad!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jasså? Ska försöka fixa det där med bilderna..
Tack TeleJack! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
:blink:
Du har som sagt skills. Bildlänken länkar dock till Index.htm istället för index.html vilket gör att den inte funkar. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|