FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej - någon som har erfarenhet av www(.) double (.)se ?
Känns som en kopia och innan jag funderar över att använda dem vill jag veta om de är seriösa eller inte. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Double är seriösa. Absolut. En bra konkurrent till TD enligt mig.
Sök på double.se här i forumet så får du nog fram end del också. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag använder dem och de är seriösa.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Jag har också funderat på att använda mig av Double för en webbutik. Använder Double på egna webbsidor, och det har fungerat hur bra som helst. Jag hoppas inte detta är utanför trådämnet: Ni som redan använder dem, har ni fått igen pengarna (både den fasta kostnaden och den rörliga i form av provision eller klick) eller har ni mer sett det som allmän reklam för varumärket? När jag annonserar annars så vill jag ha tillbaka kostnaden i form av ökad försäljning i direkt anslutning till annonsperioden för att jag ska se det som givande, men det är kanske inte så man ska tänka..? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag kör dom, och det funkar jätte bra.
Har inte haft nått problem med dom på några sätt.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det någon som har erfarenhet att göra reklam för tex Webbhotell eller annan Internettjänst med Double? Blir det fler beställningar??
/B |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Dom är absolut ett alternativ. Har provar dom åt "båda hållen" och det har fungerat och dom har gett ett seriöst intryck.
Sedan tycker jag väl att ersättningsnivån för att visa annonser är rätt dålig och kvaliteten på sidorna som visade vår annons mestadels var skräp... ;-) (men det är ju inte bara Doubles fel) |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|