FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har precis skaffat hund, varför det blir en hel del långa promenader. Tänkte passa på att lyssna på lite ljudböcker under tiden, men vet inte riktigt vad som är värt besväret?
Någon som har några tips på bra böcker? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Lena Nevander Friström - Men Hallå
Vill gärna ha förslag på liknande som den oxå.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
sök på ljudböcker på isohunt och sortera efter seeds så får du se vad som e populärast.. sedan säger jag inte att du ska ladda ner dom där.....
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Leif GW Persson har ett par goa
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson kan rekomenderas, finns två efterföljande böcker i samma serie.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu vet jag ju inte vad du gillar, men svenska ljudböcker är tyvärr långt efter utlandets, så letar man utanför Sveriges gränser så kan man hitta mycket kul:
Vad som helst på http://www.graphicaudio.net rekommenderas storligen (går inte att köpa direkt ifrån utanför USA, utan man får köpa från Amazon eller eBay) Eller varför inte den här serien om den inte är läst? http://www.isis-publishing.co.uk/pro...?iab=ICD950401 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Guest
|
Gåtornas palats av Dan Brown är bra tycker jag.
|
||
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Stephen R. Covey - the 7 habits of highly effective people
Steve Chandler - 17 Lies That Are Holding You Back Brian Tracy - Accelerated Learning Techniques Brian Tracy har ca 24 andra böcker om management, laws of money, productivity, etc. De är faktiskt väldigt läsvänliga (hörvänliga).. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Börja med "Rich Dad, Poor Dad" av Robert Koiysaki (stavar han så?)
Fortsätt sedan med Taras förslag med Brian Tracy. Han har mycket bra att säga. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
ARN böckerna är några av mina gamla favoriter. Thomas Bolme är en bra uppläsare.
En bra speakerröst är ett måste. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|