FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej.
vvvs.se - är detta ett svårt/konstigt domännamn? Kunden vill gärna ha detta men jag tycker det ser skumt ut..... ..... men är jag känslig? "Låt kunden få va f*n han vill" - Kanske skall gå på det? mvh Thomas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
VVS är ju rätt känd, dock tycker jag ett extra v blir väldigt mysko.
Speciellt om man skriver www. vvvs. se 3vs hade varit enklare men även tråkigt att behöva använda siffror. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tips: Skriv inte ut ett potentiellt domännamnsköp på WN. Visst kan det vara bra att vara öppen och så, men betänk att det finns personer som registrerar namn för att tjäna pengar. Och i det här fallet torde det vara uppenbart att det finns ett intresse för ett namn = ev. en framtida köpare av domänen. Men till vilket pris?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Tänkte noga på det innan jag skrev ut domänen faktiskt men så kände jag Va faan... ..... är någon så jäkla korkad så de bokar namnet så är straffet gott nog att de sitter med ytterligare en värdelös domän som de absolut inte har någon användning för! Tänkte sedan lägga ut puckots namn här (efter listat ut anv.namnet) så att alla ser att det är en oseriös liten råtta. Hade varit betydligt försiktigare om det var ett generiskt namn. Har sagt till kunden att jag skall kolla om det är ledigt och ville ventilera lite här om det är ett svårt namn eller ej. Go ahead punk, reg it! (som vi säger over-there). Men som sagt, tack för varningen! /Thomas THL EDIT: La till THL efter Thomas för att skilja på kung Thomas och Thomas... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|