FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Är lite i en återvändsgränd. Tar gärna emot förslag...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Har ett syfte... Tror inte att detta är bästa stället om man vill göra reklam. Vad är det som saknas på sajten för att man vill kolla in den mer än tio sekunder. Undrar om jag ska lägga till mer avdelningar eller utveckla dem jag redan har, typ...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Min första reaktion var att sidan såg ut som en datingportal. försök tvätta bort det.
Jag skulle föreslå att du sätter dig med papper och penna och börjar skissa upp olika varianter på vart du ska ha sakerna på sidan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Gör om menyn. SKa du ha reklam på sidan så tycker jag att den ska "flyta" in lite bättre i layouten än vad din gör för tillfället.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag låter säkert jättegrinig och negativ nu, men...
Den såg aningen billig ut faktiskt. Lite småtråkig att surfa runt på, lite gladare färger och mindre såkallad "datingportal" över det hela så blir nog inte ledsen i alla fall. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Menyn blir mycket märklig i både IE och FF när man hovrar länkarna. Dessutom är texten på länkarna ganska pixlade, vilket gör att de är ganska svårläste. Jag hade även försökt undvika reklam som rör sig och byter bilder, blicken dras hela tiden ditåt då, även fast där inte finns något av direkt intresse.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag skippade datingkänslan :lol: jag var väl förvirrad när jag gjorde den. Den blev lite uthärdligare med statisk reklam också. Tack för åsikterna!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag håller med om detta med menyn, när man drar musen bort musen i sidled från t.ex Lokalt så är underkategorierna kvar fast man pekar på en helt annan kategori, en sån liten grej som gör att mitt besök på sidan nog inte skulle vara så långvarigt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag skulle föreslå en meny till vänster istället, det ger en betydligt bättre överblick än hover-lösningen idag. I övrigt: lite mer grafik och färg skulle nog lätta upp, och göra det enklare för dig att placera annonserna på ett mer naturligt vis också.
Jag tror det är en ganska bra grund med avdelningar. Vad sidan behöver är visuell puts enligt mig. Funktionen är ju där. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|