FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det kommer en dag då man har besökt vissa sidor så mycket att man kan dem utantill och det går betydligt snabbare att skriva dem än att plocka fram bokmärket i webbläsaren. Dock så har jag råkat ut för en allvarlig arbetsskada. Vissa adresser har satt sig "i fingrarna" och när jag ska skriva en url som börjar på en eller flera bokstäver skriver jag ofta fel sida... Otroligt irriterande. Det är väll när man skriver så snabbt så hjärnan inte riktigt hinner med detta börjar uppstå!?
![]() När jag t.ex. ska skriva webmasterworld.com så skriver jag ofta webmasternetwork.se webmessenger.msn.com så skriver jag ofta webmail.mitt-webbhotell.se serier.se och kortare s... adresser slinker ofta in på spray.se Listan kan göras lång. Undra om man kan gå till försäkringskassan, denna arbetsskada är både irriterande och tidsslukande. :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Dagens i-landsproblem
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Om jag skriver fel blir det oftast google jag går till, och så sittar jag och stirrar på skärmen i flera sekunder och undrar vad tusan det var jag skulle söka efter.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Japp, dedär känner jag igen, tänker på en sak, skriver en annan adress, och när man kommer fram funderar man på vad man skulle dit och göra och totalt glömt var man egentligen skulle.
Saker som börjar på swe , han eller web har en tendens att hamna helt jäkla galet för mig hela tiden. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det där med google och annat är väldigt skrämmande, många lider nog av det.
Vi har en mildare grad e-autism |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Själv råkar jag oftata skriva 4 w, dvs wwww i början.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|