FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Forsoker planera lite i forvag. Kommer behova T-shirt med logo pa armen och nagon text pa framsidan eller baksidan. Helst 4-fargstryck. Kanske enfarg och jag hittar en bra losning. Olika storlekar och kanske aven tjejtoppar. Totalt antal, kanske 200-400 stycken.
Tips pa leverantorer i Sverige som har bra priser emottages. Dessutom far ni som redan har en sadan rorelse ocksa PM:a priser till mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
dunken.se
beastwear.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Och pm är skickat nu. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Terabyte, ditt bästa alternativ är att kontakta JeppeGoal här på forumet, eller på msn jessku90 AT hotmail. Klart bästa priserna, har beställt av honom ett flertal ggr och är toknöjd. Prata med honom innan du bestämmer dig för någon och se vad han kan ge dig för pris.
-Martin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Dom priserna som Jeppe presenterade i sin smygreklam var väl sådär halvbra? Bra om man vill köpa ett fåtal tröjor kanske, det brukar vara dyrt annars.
En av mina leverantörer berättade f.ö. vad de köper in sina tröjor för. Och de är av helt OK kvalite, inte heavy cotton men helt ok. Det är obegripligt lite pengar. Ensiffrigt antal kronor. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |