FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Den nya versionen av Seek.se ersatte den gamla versionen igår.
Jag skulle gärna vilja få lite feedback på tjänsterna som finns där. Samt ni som vet hur den gamla versionen fungerade och såg ut, har det skett några förbättringar eller försämringar? Adress: www.seek.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag tycker det ser fint ut (finare)... jag har inga synpunkter....
Nyhetsdelen. Hämtar du själv ner nyheterna eller använder du någons tjänst? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Ser bra ut, "jag är nöjd med det jag ser när jag klickar runt".
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kul att ni tycker det ser bra ut.
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sajten är snygg.
Nyhetslistan ute till höger har ganska begränsat värde för mig eftersom du listar de senaste nyheterna, dvs nyheter från de senaste 5 minutrarna, oberoende av om det är en "stor" nyhet, eller bara ett kort telegram/sportresultat. Eftersom du (enligt ovan) verkar vara noga med rättigheter för rss-nyheterna så antar jag att du även har en kommersiell licens hos Yahoo! Search (http://developer.yahoo.net/faq/#commercial) Vill du berätta om det är dyrt? Sidan resulterar i "Problem loading page" allt som oftast, men det kanske är ett tillfälligt problem, eller ett problem bara för mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Japp jag har rättigheter för sökresultatet men levereras inte genom den tjänsten du hänvisar till utan ifrån en annan del av företaget Yahoo! så jag kan inte säga vad det kostar eller krävs för att få en licens genom den tjänst du hänvisar till. Den tjänst jag använder mig av är inte gratis, men jag kan inte uttala mig om pris. Citat:
Tack för feedbacken! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sidan ser bra ut
en liten kommentar bara lankarna musik och wap hammnar utanfor boxen dock i Firefox |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kör själv Firefox men har inte det problemet. Vilken version använder du, vilken operativssystem, vilken har upplösning du?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag anvander 1024*768 win xp pro
senaste firefox 2 toolbars (google och webdeveloper ) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tackar för informationen!
Jag installerade samma plugins. Jag uppnår samma fel om jag stänger av "Disable Minimum Font Size" under menyn Disable för webdeveloper pluginet. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|