FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Efter en längre tids utveckling så kommer vi nu rulla ut MissDomain.com till fler länder.
Vi söker därför efter personer med god kunskap om domännamn och domänhandel, som är intresserade av att driva MissDomain.com i något av följande länder: - Tyskland - Norge - Spaninen - Danmark - Polen - Ryssland - Lettland - Estland Hör av dig så berättar vi mer! Mvh. E M I L P A U L S S O N 0 7 3 6 - 5 0 9 2 7 7 e m i l . p a u l s s o n @ m i s s d o m a i n . c o m |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack för alla mail.
Vi har dock inte fått någon som är intresserad av: - Norge - Spaninen - Danmark |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Eftersom MissDomain inte svarar på mail idag angående avslutade auktioner så känns det som om ni skulle behöva anställa någon för Sverige också. Lite dumt att expandera om ni inte kan sköta era åtaganden på ett acceptabelt sätt idag ens.
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vet ej om det behövs startas en ny tråd men jag tänkte bara fråga lite om hur många hits/unika ni har per dag på missdomain. La upp några domäner för att se respons, kanske inga superduper premium men allt är ju vad man gör det till. Såg att dem inte ens hade blivit nerpetade från senast inlagda listan?
Ska bli kul att kolla på dock då jag aldrig använt en svensk förmedling förr *Håller tummarna ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Fan, se till att rätta felet på eran sida istället, det går ju inte att läga bud och har inte gjort det de senaste dagarna. Detta är anmält men varken konfirmerat/svarat eller fixat. Vill ni ha 10% av mina pengar eller inte?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Spaninen?... Vart ligger det?... Vad pratar vi för ersättning/uppgifter?
Lite mer info tack.. EDIT// Såg ju att tråden är ngt gammal ju... :huh: |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|