FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Problem imorse igen.
Det var ju inte så länge sedan det var problem med dessa. Jobbigt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det verkar ha börjat i går kväll. Jag har mailat supporten (för fyra timmare sedan) men ännu inte fått något svar. Förra gången tog det väl tre dagar innan det löstes?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Enligt diskussionen på webforum .nu gäller detta bara domäner registrerade via Enom.
Lite underligt.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Min adress är inte registrerad via Enom, utan via Namecheap.
Det var nog dessa förra gången också. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag vet inte exakt vad det är som har drabbat er. Men min domän strular också så till vida att den pekas om till ett ställe, sedan tillbaks till nu:s parkerade sida, sedan tillbaks, sedan tillbaks etc. Jag registrerade min domän via loopia.
edit:såg tråden på webforum. vi får hoppas att det löser sig snart. http://www.webforum.nu/showthread.php?t=13...19&page=3&pp=25 hemskt glad för att jag inte har några kunder som förlitar sig på att min sida är uppe. Antar att man från och med nu inte vågar lägga sina viktiga tjänster på .nu-adresser, utan att ha alternativ det vill säga. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
VIP
|
Citat:
|
|||