FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Har valt att inte satsa på Double eller liknande utan istället satsa på att ge mer till affiliaten, men hur ska jag hitta de? Vill samtidigt inte ha 100 små affiliates utan gärna några få större...
Hur har ni hittat de ni kör med? Surfat runt? Någon sajt där det listas? Borde finnas mer knytpunkter för sånt! Tips på hur jag ska hitta de perfekta affiliatesen tas tacksamt emot. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Sök med någon sökmaskin med de sökord som matchar din sajt perfekt. Kontakta sedan de sajter som syns på första resultatsidan.
Vet inte hur det fungerar i praktiken, men så hade jag nog börjat själv om jag inte visste exakt vilka sajter jag skulle börja bearbeta. Lycka till! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Tja det finns väl flera olika sätt men jag tror att enklast är väl att du går på de sidor som du helt enkelt skulle vilja synas på och sen kontakta dem på ett smidigt sätt?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Precis som ovan nämner - och om du dessutom vill ha någon form av "öppen anmälningssida" så är det ju inte förbjudet att ställa precisa krav redan innan så du inte får in en väldans massa ointressanta anmälningar att sortera väck.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det här forumet är nog rätt bra att hitta affiliates.
Annars är nog bästa sättet att googla runt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
I reglerna står det Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
planlös
1) BRUK: (numera knappast br.) BETYDELSE: om person: som saknar (bestämd) plan (för ngt), som handlar utan plan. Det är lika oklokt at rycka i fält alldeles planlös, som at fjättra anföraren vid en viss ensidig plan. LEFRÉN Förel. 3: 244 (1817). LINDFORS (1824). 2) BETYDELSE: om (i sht abstrakt) sak: som vittnar om frånvaro av bestämd plan; som sker l. utföres utan bestämid plan, ometodisk; ofta ss. adv. WALLQUIST EcclSaml. 1– 4: 148 (1788). I följd af förutgången planlös afverkning äro bestånden inom våra skogar så ojemna. . att de (osv.). BJÖRKMAN Skogssk. 63 (1868). En planlös, oförståndig och omåttlig läsning gör dig mera skada än nytta. Schück o. Lundahl Lb. 1: 34 (1901). KyrkohÅ 1928, s. 42. källa: SAOB ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Avsåg mer i det specifika fallet....
Jag antar att de flesta som tipsar om egna program har någon plan med det ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|