FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Driver du en hemsida eller har du en webbadress som du tröttnat på?
Just nu söker jag efter hemsidor/adresser som kan vara köpvärda. Helst sidor som redan har 100+ besökare per dag. Betalar upp till xxx.xxx kr för riktigt bra sidor/adresser. Kontakta mig genom PM. Har du reggat "en-värdelös-domän-igår-bara-för-att-sälja-imorn.se" så behöver du inte kontakta mig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag är också intresserad att förvärva hemsidor som är inarbetade med besökarantal (exklusive köpt trafik) på 100 unika.
Helst inom Bärbara datorer eller datorutrustning. PM:a |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Pm skickat
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Har ni kollat på SEDO ?.
Sök på tex alla .se domäner och sortera efter trafik så finns det en hel del med mycket typeins att köpa. (Visst det finns säkert de med blufftrafik men tror att den absoluta majoriteten är äkta). Mycket porr och felstavningar men även annat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag startade och driver siten erotikpalatset.com sedan 2001
Har idag ca 150.000 kr / år i omsättning på den. Och besöksantalet ligger på ca 2500 - 3000 unika per dygn. Om ni är intresserade så hör av er. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Tack för alla förslag, jag går genom alla förslag men tar fortfarande emot fler förslag.
Så har du en sajt med 100+ besökare per dag och funderar på att sälja så hör av dig oavsett inriktning på sajten. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|