FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
är det någon som vet något bra annonseringsprogram som man även tjänar lite på, allt utom google för de krånglar bara.
Eller om det finns något ställe som man kan vända sig till om man vill ha en fast inkomms om man gör reklam åt företag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
sök här i forumet så hittar du mängder!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
men det är så många olika program de jag är ute efter är de som genererar per klick
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Dock kan du ju inte räkna med så stor inkomst på dessa program per klick. Google brukar oftast betala bättre än dessa, men du ville ju inte använda Adsense så... Jag har inte själv använt Advertising.com, men de borde ju erbjuda en del annonser som betalar per klick iaf? Sök här på WN så lär du ju hitta mer info om advertising. Angående fast inkomst så tror jag nog att man du bör satsa på att kontakta lite företag och sälja din reklam där. Tror inte att något företag har affiliateprogram med fast inkomst... Förstår dock inte varför du bara vill ha betalt per klick? Avslut brukar ju ge mycket mer pengar? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Om besökarna är intresserade av den tjänst du länkar till brukar man få många avslut vilket ger mer pengar än PPC, det är iaf min erfarenhet. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|