FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
På en av mina hemsidor kan man ladda ner fotografier och lite annat. PRoblemet är bara att jag vill att endast medlemmar ska kunna ladda ner dessa saker. Därför behövs någon form av medlemsskap /registrering.
Jag vill alltså begränsa download sektionen för mina besökare så bara medlemmar kan ladda ner saker från sidan. jag vill ha ett enkelt loginscript, där medlemmarna via ett formulära fyller i uppgifter, sedan skickas dessa till mig, därefter avgör jag om personen ska få medlemsskap, om jag bestämmer mig för att ge den medlemsskap, då ska jag bara behöva lägga till personens användarnamn och lösen i någon fil för att den ska kunna logga in och börja ladda ner! JAg tror att enklaste sättet är att göra ett kontaktformulär sedan lägga till personens användarnamn och lösen i någon form av logindatabas därfeter ska personen kunna ladda ner saker! MVH Filip Ge mig kostnadsförslag (jag har tänkt mig en sisådär 500-1000 SEK. Jag betalar inte för mkt efetersom jag själv vet att detta inte tar mer än 1 hour. Jättegod fortsättning på er. F-skatt |
||
![]() |
![]() |
|
|