FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag behöver ytterligare skydda mitt varumärke i ett flertal europeiska länder. Vissa länder kräver ju att det finns firma lokalt i lander för att få registrera. Går det komma runt sånt? Vilken (seriös!) aktör kan man vända sig till för att köpa såna domäner?
I dagsläget är det främst .fi .fr .dk .no .de jag är intresserad av. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
När jag köper .dk så brukar jag använda mig av domeneshop.no. Hyffsat billiga. För .no och .fi behöver du ett företag registrerat i Norge respektive Finland. De andra har jag inte lika stor koll på.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har bra kontakter för att både sätta upp bolag men även med "local contact", dom tar dock en avgift för detta. Skicka ett mail på info @miss domain .com
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
När jag sökte vidare hittade jag den här sidan: http://www.web-solutions.dk/domain_r...ion_europe.htm
Är det någon som använt web-solutions.dk för den här tjänsten? Finns det andra som jag borde kolla upp istället? (Tack Miss Domain för info - jag kommer troligen att höra av mig inom kort.) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
NameISP kan förmodligen hjälpa dig...
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|