FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vi på telep ay. se har tagit fram ett system där man via ett betalnummer kan tanka sin mobil. Tjänsten går ut på att man ringer ett betalnummer och värdebeviset kommer med SMS till det nummer man har uppget. Ni kan läsa mer om oss på telep ay. se
Min fråga till alla er som läser mitt inlägg är, hur skall vi gå till väga för att öka antalet besökare samt öka antalet köp. Har ni några bra förslag om hur och var vi skall annonsera. Vår budget är ganska begränsad. Vi har idag 100-150 besök om dagen. Skrev ut vår url, vet inte om man får det? edit av Tobbe: Redigerade länkar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Ni kan prata(PM:a) med mig. Jag har en hel del "mobil" besökare :-) Dock kommer vi själva att starta en onlintjänst för att fylla på kontantkorten om 1-2veckor. Men kan Ni ge mig en bättre "deal" så kan jag svänga snabbt.
/micke |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
En sak att tänka på är att folk som har sina hemtelefoner spärrade till endast lokalnummer inte kan ladda på sina kontantkort.
kika på goyada.com |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
En dålig metod är i alla fall att spamma forum där det uttryckligen står att inlägg i reklamsyfte inte är tillåtna.
Jag menar inte din fråga i just detta forum, eftersom det är en relevant fråga i detta fall. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Administratör
|
Anledning att Tobbe inte raderade inlägget är nog att det kan tyckas vara intressekonflikt annars från hans sida.
Har bara en spontan kommentar att telefonen på sidan var grymt snygg! Vart du skall köpa annonsplats, borde vara på mainstreamsiter, sedan känns det som er produkt är lite dyr, prommenerar jag genom stan där jag bor tycker jag man blir överöst med "köp Comv iq kontant" 100kr för 90kr. Thomas
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Kan vara intressant att veta att ni slipper kunder hos de som använder FireFox, sidan laddar inte i den läsaren.
mvh //Daniel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
//Björn |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Tyckte sidan var väldigt snygg. Jag själv hade inte betalat en krona över 100 för att fylla på 100 kronor.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|