FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hejsan,
Jag letar just nu efter vadderade kuvert. Några förslag? Mvh/Johnny |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Posten har med portot betalt på. Men hur stora ska dom var eller hur många?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Köpte mina på quill.se för ett par kronor st. Det var 100 st per förpackning.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag köper mina från ett lokalt företag i stan jag bor i (uppsala), känner några som jobbar där så jag får köpa till nästintill deras inköpspriser. Rekommenderar att du kollar runt i närheten där du bor. Finns det tex de som säljer kontorsutrustning så har de nog garanterat vadderade kuvert.
Självklart skall du då (förutsätt att du inte bara är ute efter 1 kuvert utan behöver många) förhandla dig till ett paketpris, dvs du kanske köper en eller flera kartonger med dessa = bättre pris än vad de normalt sätt har i butiken för dessa. Annars finns det också webbsidor (du hittar dessa genom att leta lite på google) som säljer sådana, tänk dock på att du måste räkna med eventuell frakt i inköpspriset. Förutsatt att detta INTE rör sig om en engångssak utan att du planerar att regelbundet skicka saker i vadderade kuvert bör du INTE använda dig av postens färdigfrankerade vadderade kuvert då du då får betala ett ordentligt överpris. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Boxon.se har ett väldigt stort utbud. Du måste registrera dig för att få tillgång till piserna via internet och de säljer vad jag vet bara till företag. Boxon är nog ok egentligen, men jag har haft en del problem med dem. Men ska du bara ha några vadderade kuvert så borde de inte krångla till det för dig...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för alla svaren. Jag beställde från quill.se
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon som vet var man kan få tag på vita påsar typ 15*25cm men en självhäftande flik?
Ska använda det till postens svarspost! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Clas Ohlson är ganska billiga om du inte ska ha tusentals.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Guest
|
Ta bort detta
|
||
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Annars verkar Lyreco kunna erbjuda bra pris. Leverans ingår kostnadsfritt inom hela Sverige vad jag förstår. Jag har bara beställt för runt 100 kr per gång hittills - men det är ingen där som gnäller ändå.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|