FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Sajt som jag köpte för något år sedan, och gjorde om i WordPress, men sedan har projektet stannat av helt. Inga inkomster i nuläget eftersom jag inte fått upp några annonser, men snittar ungefär 400-450 besökare per månad. Tänkte bara kontrollera om någon känner intresse av att ta över? I så fall, kom med bud via PM (eller i tråden, vilket som!). Säljer när (eller om!) jag får ett vettigt bud. Säljer som företag vilket innebär att moms tillkommer på eventuella bud.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Glömde: Domänen partylekar.se ingår också (pekar f n på fliken med samma namn). Båda domänerna ligger hos Binero. Köpare betalar eventuella avgifter i samband med flytt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Bud på en tusenlapp har inkommit. Hade nog tänkt mig lite mer än det, men ett bud är ett bud.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
1 600 SEK bjudet.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
2 000 SEK bjudet (båda senaste buden via PM).
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Bud på 2 000 SEK återtaget. Vilket innebär att 1 600 SEK är högsta bud i nuläget.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Tack för bud! Då var vi åter tillbaka på 2 000 SEK (exkl moms) som högsta bud. Tänker inte dra detta i någon långbänk, så finnes andra intressenter får dessa göra sig hörda under denna vecka.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Medlem
|
2 500 SEK bjudet via PM. Avslutar ev budgivning nu på fredag 13/7.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Sajten är såld! Tack till budgivare!
|