FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hallå!
Tänkte kolla om intresse finns för "mining equipment" Baikal Giant-B. Har 25 stycken jag beställde direkt från Baikal, och har även köpt alla extra tillbehör som behövs för att de ska fungera korrekt. Maskinerna kostade $3600 styck som nya (de kostar fortfarande $3600 hos Baikal), de är uppsatta just nu och kör dagligen på en co-location, där man betalar en kostnad per månad för att hyra plats. Det går att ta över avtalet eller så kan maskinerna skickas till dig om du vill sätta upp de hemma. Maskinerna kan "gräva" efter 5 olika mynt som är enkelt att ändra om, tar någon minut att ändra om algoritmen på de 25 maskinerna, som man gör via datorn. Går att läsa mer om Baikal Giant-B här: http://www.baikalminer.com/product10.php Totalt med allt har man väl spenderat närmare 800,000 kr på detta med allt omkring, men skulle väl vilja ha 500,000 kr för alla 25 maskiner och tillbehör. Dock vid snabbaffär så kan jag tänka mig sänka priser ytterligare, jag har även cirka 300 Decred som kan tänkas ingå i köpet om man lägger till en slant. Vill man ta över avtalet för co-location så kan man börja köra direkt pengarna är överförda och köparen får även ta över mitt konto på miningpoolen om den så vill. Jag har ställt in mina maskiner att mina Decred och de ger väl cirka 210 Decred i månaden. Om du har några frågor så kan du skicka PM. Hälsningar |
||
![]() |
![]() |
|
|