FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har en del domäner som letar efter nya ägare. Hör av er med bud antingen i tråden eller PM om ni är intresserade. Vissa av domänerna är indexerade med någon enstaka sida content, men räkna inte med någon större trafik. Jag säljer domänerna som företag och eventuell budgivning sker i priser exklusive moms. Köparen står för eventuella kostnader vid överföring av domänerna. De flesta domänerna finns hos Namecheap. Jag reserverar mig för att inte sälja om buden inte är tillräckligt bra.
Valutor: Valutakurs.org (Binero) valutor.net (Binero) Marknadsföring & SEO: lokalseo.org lokalsokmotoroptimering.com marknadsforing.co marknadsforing.org Resor: allinclusiveresor.com + .org (säljs endast tillsammans) fiskeresor.net sportresor.eu Övrigt: Billigaglasögon.com billigaglasogon.org (mindre hemsida med ett par sidor text) generationsskifte.net kontaktlinser.co fargadelinser.co premieobligationer.net företagsförmedling.net (Binero - Indexerad sedan ganska länge men endast en sida text) säljaföretag.com (Binero) - Samma som ovan företagsöverlåtelse.com (Binero) |
||
![]() |
![]() |
|
|