FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Pga utav en utlandsresa så behöver jag lite snabba pengar och säljer därför en av många affiliatesajter som är 99% helt passiv. Sajten är en recensionssajt för viktminskningsprodukter. Den har varit live i över 2 år och har dragit in 1000-2000kr per månad. Med andra ord en väldigt stabil sajt. Jag har tidigare sålt mina sajter för årsinkomsten, men då denna sajt är så pass stabil och kräver i princip 1 minuts arbete per månad så säljer jag den för lite mer än årsinkomsten. Inkomster: 2015 (maj-december): 6100kr 2016 (januari-december): 14 000 kr 2017 Januari: 1500 kr Februari: 1200 kr Mars: 1200 kr April: 1100 kr Maj: 2000kr Besökare: 500-1000 st per månad Hur mycket jobb är det? Allt som behövs göra är att uppdatera wordpress och alla plugins som är installerade. Tar inte mer än en minut per månad. Vilka kostnader är det? Domän 99 kr /år Webbhotel 79 kr/mån Har inte tid med en budgivning den här gången, därför sätter jag ett köp nu pris på 20.000 kr! Jag skickar bara URL till dom som verkligen är intresserade av sajten. Först till kvarn! Mvh Simon |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Sidan är nu såld!
|
||