FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Hej ehandlare!
Med syftet att starta Sveriges bästa webbhotell för ehandlare vill vi ställa ett par frågor till er om er erfarenhet av webbhotell. Formuläret tar ca 3 minuter att fylla i och hittas på denna länk: http://bitly.com/ehandlare Vi kommer att utvärdera alla svar vi får in från denna undersökning och sedan använda dem som grund när vi tar fram ett nytt webbhotell för Svenska ehandlare. Något annat du vill tillägga ang. din erfarenhet av Svenska webbhotell? Diskutera nedan! ![]() All input uppskattas! Tack! MVH Emanuel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Eftersom raderingen av mitt tidigare inlägg är markerat med anledningen egenreklam, så vill jag säga att detta var inte sant, utan jag svarade på oderlands inlägg (som förövrigt blev raderad med anledningen egenreklam) att motivet med aurgasms inlägg var inte att hitta ett webbhotell utan att skapa en undersökning inför att själv skapa ett webbhotell för webbshoppar.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Spännande undersökning, dock måste jag lägga mig i och undra hur många webbhotell som egentligen klarar så stor mängd trafik på webbshop på en delad lösning med fler andra kunder som de skrevs som alternativ i den här undersökningen.
I mitt tycke är undersökningen inte så bra upplagd känns lite som att man saknar lite för mycket kunskaper om vad man faktiskt kräver utav ett fungerande system för att hantera stora mängder data när de gäller webbshop på 1 miljon besökare i månaden. Då kollar man inte på webbhotell för 100 kr i månaden! Klarar någon utav er att leverera det så har ni framtiden öppen de kan jag allt säga er! Senast redigerad av ZynX den 2016-09-14 klockan 22:41 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Bra och intressant undersökning, får vi som varit delaktiga i den ta del av resultatet?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Undrar också ifall man kan få tillgång till resultatet av undersökningen.
En väldigt värdefull sak utöver teknik och prestanda tycker jag är när supporten/bolaget har koll på ehandels-lösningar själv. Inte tvunget att de erbjuder färdiga lösningar, men förstår ehandlarens behov och frågeställningar. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|