|
Medlem
|
|
Reg.datum: Oct 2013
|
|
Medlem
Reg.datum: Oct 2013
|
MissDomain
Börjar ledsna lite grand på ovanstående där jag för tillfället har flera ärenden liggande.
Det mest egendomliga är dock följande: Köpte ett antal domäner av en säljare med domäner hos MissDomain i slutet av augusti i fjol och eftersom jag själv hade ett konto där (utan större aktivitet) tänkte jag att ”Jamen, vi kör väl affären där då”. Tog lite tid att få det hela i hamn (ca 5 veckor) men detta beroende på att säljaren hade problem att få in en godkänd överlåtelseblankett.
I början av oktober fick jag så skriftlig bekräftelse från MissDomain att överlåtelsen var genomförd samt koder för att flytta domänerna till min huvudhanterare av domäner. Detta gick, till synes, utan problem. Men när jag skulle sälja en av domänerna nu i slutet av mars uppstod problem. Enligt företaget där domänen ligger nu står jag inte som ägare till denna (och i förlängningen inte de andra heller)! Kontaktade MissDomain som enligt utsago skulle ”skicka ett mail till vår registrar som får hjälpa mig att se vad vi kan göra för att lösa detta åt dig". Sedan har ärendet legat i snart 3 veckor utan någon återkoppling trots flera påstötningar från min sida.
Känns rätt trist att eventuellt missa en försäljning p g a sådant här.
|