FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Startar en tråd om det nya webbhotellet Misshosing. (eller är det ngt gammalt de tagit över)?
Hittills är jag grymt nöjd med prestanda, upplägg och snabbhet. Väldig lättöverskådlig version (eller konfiguration) av cpanel. Som sagt. tjänsten är så ny så det är svårt att utvärde när man ej haft behov av support etc. Bra att ha en tråd dock om något är dåligt/bra. Men tummarna upp så här långt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej! Kul att du gillar vår tjänst
![]() Senast redigerad av Frebjo den 2014-11-28 klockan 22:31 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Klart du blir nöjd med prestandan då webbhotellet måste vara ganska tomt på kunder då det är helt nytt.
Är ju inte förens dom når förväntad kundstock det är relevant att jämföra dem mot andra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vad lägger ni in i "Obegränsat med trafik" ?
Det lär ni ju inte ha från er leverantör/Isp. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Så länge trafiken inte används på något sätt som strider mot våra villkoren så är det obegränsat per månad. Vi ser så klart över denna dygnet runt med jourtekninker och om någon site drar en ovanligt hög mängd trafik så kommer vi att kontakta kund och kolla vad det är som orsakar detta.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tack grabbar!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Same same, jag välkomnar konkurrens i Sverige.
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Konkurrens är bra :-) ...men nu är ni väl med i Onivagruppen/samma ägare?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|