FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Tar emot bud via pm eller mail till peter at ginso (.com). Domännamnen säljes av företag, samtliga bud och priser anges exklusive moms. Eventuell överlåtelseavgift betalas av köparen. I de fall det finns både .se .com .nu osv av samma namn så säljes de i paket.
Jag förbinder mig inte att sälja till lagt bud och budgivningen kan när som helst avslutas då jag tycker högsta bud är tillräckligt bra. Försäljning betecknas ej som slutförd innan betalning mot faktura tagits emot, faktureras i förskott. Lägsta bud 2000 kr. En del av domänerna värderas betydligt högre så för snabb affär ange ditt slutpris. adressbok (.se) adresslista (.se) (.com) alkoholimport (.se) (.com) biddy (.se) billigastrumpor (.se) bingohallen (.se) bridgebutiken (.se) (.com) bytesmarknad (.se) bytmobil (.se) (.com) (.nu) coolt (.se) country (.se) datorpaket (.se) dumt (.se) dvdnyheter (.se) easystore (.se) gamblers (.se) gratisinternet (.se) hjul (.com) isbn (.se) maxodds (.se) minafavoriter (.se) mobilbutik (.se) myndig (.se) nicosia (.se) nytv (.se) obama (.se) personalshopper (.se) popstars (.se) pretty (.se) shopper (.se) spelagolf (.se) spelnytt (.se) sportis (.se) spritimport (.se) svenskanyheter (.se) sverigetoppen (.se) (.com) telekort (.se) uppgradera (.se) webbutiker (.se) yogamattor (.se) Senast redigerad av Player den 2016-02-01 klockan 10:41 |
||
![]() |
![]() |
|
|