Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Thailandrelaterad webbsida och domän

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2015-06-18, 20:31 #1
Captain Thailands avatar
Captain Thailand Captain Thailand är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Mar 2007
Captain Thailand Captain Thailand är inte uppkopplad
Supermoderator
Captain Thailands avatar

Reg.datum: Mar 2007
Standard Thailandrelaterad webbsida och domän

Hej,

Siam-square (dot) com är till salu:

PLUS:

+ Domänen har tolv år på nacken (12 års historia) och har rankat och rankar fortfarande VÄLDIGT bra i internationella Google.

+ När sidan gick som bäst gjorde vi ca 50,000 kronor om året på hotellbokning via den. Nu har vi inte uppdaterat den på evigheters evigheter och dessa siffror är nu väldigt marginella. Däremot finns givetvis potentialen kvar. Dels genom hotell och turbokning, dels genom annonsering. För riktigt driftiga personer kan man nog även fixa samarbeten med affärsidkare i närområdet.

+ Vi får fortfarande mej från folk som vill hyra butiker och vid Siam Square. De har fått för sig att sajten är officiell. Området ligger i det mest centrala Bangkok och här ifrån har man direktaccess till välkända shoppingcenter som MBK osv. Även ett antal populära hotell finns belägna i det absoluta närområdet.

+ Om du köper sidan spenderar jag gärna en heldag (10 timmar, effektiv tid) med att bidra med unika, uppdaterade och välskrivna texter till sidan. Jag kan även tänka mig att ta en tur dit och fota (jag arbetade som fotograf deltid under tio års tid).

MINUS:

- Sidan har knappt uppdaterats de senaste tio åren och ser ut som kom-och-hjälp-mig! Att sidan rankar så bra fortfarande med det otroligt tunna materialet är märkligt (men självklart positivt). Jag har tröttnat lite på mina Thailandsajter och ämnar sälja av dem allihop vad det lider.

Om du är intresserad så kom med ett bud (helst inte alltför skamligt sådant) via PM eller mejl: info [at] yenit [dot com].
Captain Thailand är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:21.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017