Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Feedback på iPhone/Android-spel - hur går jag vidare?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2015-06-02, 09:11 #1
vivaleces vivaleces är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Apr 2012
Inlägg: 14
vivaleces vivaleces är inte uppkopplad
Nykomling
 
Reg.datum: Apr 2012
Inlägg: 14
Lightbulb Feedback på iPhone/Android-spel - hur går jag vidare?

Hej,

jag har skapat ett mobilspel, Don't Don't Don't, som först släpptes till iOS och blev ganska populärt och nu igår släppte jag det till Android.

Från början kunde man inte "köpa" nya fåglar, det är en funktion som kom i senaste versionen.

Nu undrar jag om ni smarta människor här har något tips på hur jag går vidare med detta spel eller om ni tycker det nått sin "prime" och är "klart".

Självklart har jag tänkt tanken att släppa ytterligare fåglar allt eftersom.

Att kunna betala för fåglarna med in-app-purchases är jag inte helt såld på, jag gillar tanken på att du måste SPELA för att kunna komma vidare i spelet. Jag har ju trots allt reklam i spelet.

All feedback tas emot med öppna armar!

iOS: https://itunes.apple.com/se/app/dont...0102?l=en&mt=8

Android: https://play.google.com/store/apps/d...om.dennis.dont

MVH
vivaleces är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:57.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017