FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
jag har skapat ett mobilspel, Don't Don't Don't, som först släpptes till iOS och blev ganska populärt och nu igår släppte jag det till Android. Från början kunde man inte "köpa" nya fåglar, det är en funktion som kom i senaste versionen. Nu undrar jag om ni smarta människor här har något tips på hur jag går vidare med detta spel eller om ni tycker det nått sin "prime" och är "klart". Självklart har jag tänkt tanken att släppa ytterligare fåglar allt eftersom. Att kunna betala för fåglarna med in-app-purchases är jag inte helt såld på, jag gillar tanken på att du måste SPELA för att kunna komma vidare i spelet. Jag har ju trots allt reklam i spelet. All feedback tas emot med öppna armar! iOS: https://itunes.apple.com/se/app/dont...0102?l=en&mt=8 Android: https://play.google.com/store/apps/d...om.dennis.dont MVH |
||
![]() |
![]() |
|
|