FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Förnya Prefer.us? | |||
Inte värd att förnya skräpet |
![]() ![]() ![]() ![]() |
2 | 11.11% |
Varför inte, så dålig är den ju inte |
![]() ![]() ![]() ![]() |
16 | 88.89% |
Antal röster: 18. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Här kan vi prata om en tråd utan allmänintresse ![]() Om ett par dagar måste jag förnya domänen Prefer.us om jag vill behålla den. Det kostar en dryg hundring. Vad tycker ni?
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Moderatorer,
Ta bort tråden om ni känner för det. Det måste vara en av mina mest intetsägande trådar hittills. Sorry, måste ha tråkigt.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Troligen bra att förnya om du har mycket pengar.
Prefer as in I prefer this president over the other.... Kan användas vid val i USA? Ingen aning ![]() Har du inget plan för domänet släpp den, men har du plan på hur den skall tjäna pengar behåll den. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Kan inget alls om .us. Men den är ju inte så dålig att jag börjar skrika och gömmer mig i garderoben
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Haha,
Då behåller vi den då. Tack snälla!
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Tycker trådar som dessa är bra faktiskt, det ger alla inkl. mig en bättre känsla för domäner, så gärna mer liknande skadar inte tycker jag
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|