FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nu har de haft problem några dagar. Lyckades 1 gång på cirka 10 försök att få igenom en betalning av faktura men annars så fungerar det inte. Skrev en tidigare tråd som verkar försvunnit och i den var det någon som hade samma problem som jag. Fler som har problem och när blir det åtgärdat?
Mvh Senast redigerad av OnlyMe den 2014-11-25 klockan 16:34 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Paypal fungerar inte heller, dom hänvisade till kortbetalningen vilket inte heller fungerar. Detta inom radien på ungefär en veckas tid.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
När jag ser ditt namn så kommer jag ihåg att det var du som skrev i den tråden att du hade problem liksom jag. Måste finnas flera än vi och finns någon lösning i sikte då jag både gillar priserna liksom kontrollpanelen på egensajt?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vi kör med dibs på kreditkort och jag ser att vi har några nekade betalningar idag. När det gäller dibs och kreditkort vid eventuella fel så är det för det mesta fel på kreditkortsutgivaren eller dibs så felet borde inte ligga hos oss. Varför paypal inte fungerar vågar jag just nu inte svara på, vi har dock nyligen fått in flera betalningar via paypal, vad får ni för felmeddelande?
Roligt att ni gillar våra priser och kontrollpanel, vi arbetar dock på en mycket stor uppdatering på vår kontrollpanel som kommer vara integrerad i hemsidan, bör vara klart någon gång efter nyår. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har ingen aning om systemet bakom men jag har nu hunnit testat totalt fem kreditkort från Sveriges största banker så antar att du får ta upp detta med DIBS. Tycker det är synd att du förlorar kunder på detta. Testar lite då och då och meddelar dig om det fungerar. Det konstiga är att en betalning bland alla fungerade men inte de övriga.
Nu hoppas jag att ni som läser det här förstår att det inte är hos egensajt problemet ligger utan hos utan hos en stor betalningslösning som borde fungera. BTW ser fram emot den nya kontrollpanelen. ![]() Senast redigerad av OnlyMe den 2014-11-25 klockan 20:43 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
För stunden är mitt ärende löst. Tack Danielos för supersupport!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Har använt kortet utan problem på andra sajter efter att jag testade på egensajt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Precis samma sak med dosor och kort från Swedbank, Handelsbanken och Collector.
Med Collector kommer rutan upp där man ska ange sitt lösenord men inte på de andra. När jag angav koden hos Collector så kom jag till en helt vit sida där inget hände på en halvtimme och sedan stängde jag ner. Kan vara bra att veta för dig när du tar upp det med DIBS. Tekniska problem drabbar alla någon gång! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|