FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ja satt med denna tanken och tänkte att jag skulle starta en hemsida där jag samlar all info om hur man kan hjälpa de hemlösa runtom i Sverige och sedan från alla mina sajter länka minst en gång till sajten. Det känns som ett bra sätt att kunna bidra lite.
Kanske en domän som ser ut så här: t.ex: hjälpdehemlösa.se/hjälpahemlösa.se/bidratillhemlösa.se Vore det inte kul att starta någon tävling eller liknande på WN där alla väljer ett eget sid-projekt som dom driver vid sidan av sina andra sajter där endaste fokuset ligger på att hjälpa andra människor, kan vara en sida om kanske en sjukdom som sedan informerar om hur man kan bidra osv. Kanske starta en enkel sida där man sedan kan lägga in sitt projekt och andra kan rösta på vinnaren. Där vinsten typ är 500 kr skänkt till valfri organisation. Vad tycker ni om idén? Självklart helt non-profit för personen som skapar sidan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Vi har dragit igång välgörenhet i Bolivia. Full sajt med info, bilder och metoder för inbetalning och insamlingskampanj kommer inom 2 veckor.
Vi finns här på plats och det finns inga mellanhänder. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Måste det vara till hjälp för människor? Finns ju annan välgörenhet också.
![]() |
Svara |
|
|