FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Read Only
|
Jag har endel projekt där jag kan lägga in länkar. Det jag söker är länkar till min huvudsite som jag har fokus på nu. Skicka gärna PM om intresse finns.
Jag vill ej ha länkar från crapsidor (snusk, gambling, osv), om du har annat än det så är det bara att PMa mig  |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Read Only
|
Tänkte bara adda lite info:
- Sidan får inte ha någon form av snusk, pengarspel eller annat scam. (Inte i gamla inlägg heller) (Gör alltid en scan av sidan vad det har varit för innehåll där och vad siten förknippas med) - Jag vill bara ha inlänkning till jenkler.se sidor. - Även fast det inte är så viktigt att sidan är snygg i SEO syfte så vill jag bara ha länkar från sidor som inte ser ut att vara byggda bara för SEO iom att jag gärna vill ha det för marknadsförings syfte med. - Om det finns intresse för länkar från mina projekt så kan jag både sälja och byta. Hoppas att detta gör det lite tydligare / Tack |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Oj, råkade visst posta min tråd här istället haha. ( mod får gärna ta bort detta inlägg )
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Read Only
|
Sånt händer
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag söker länkar till naturliv/fiske och bilrelaterat. Kan erbjuda ungefär detsamma tillbaka. PM om det finns möjligheter.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|