FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Säljer nu ett riktigt guldkorn med över 33k sökningar per månad. Har både stjärntecken.se och stjärntecken.nu. Alla artiklarna är unika och ligger på stjärntecken.nu Anledningen till att jag säljer är att jag valt en annan inriktning. Lägger man in några länkar till sidan kan den bli en riktig guldgruva. PM:A mig för bud. Startbudet börjar på 9900 kr. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Säljer även:
Partytält.nu (10k sökningar per månad. 31k i juli månad) Kändisbloggar.se (Bra ranking. Högst upp på google) Tvättråd.se (Rankar högst på väldigt många och riktigt bra sökord) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Du har PM.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Eftersom många är intresserade av stjärntecken.se/nu så återkommer jag med mer info imorgon! Jag har inte lagt in några länkar till hemsidorna (stjärntecken.se / stjärntecken.nu) men eftersom alla artiklarna är unika och jag äger både stjärntecken.se och stjärntecken.nu så borde det inte vara svårt att ranka den högt. Jag skulle själv göra detta om det inte vore att jag helt inriktat mig på en nisch där stjärntecken inte bör finnas med. PMa mig gärna bud direkt.
Budet ligger just nu på 10k |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Fler som är intresserade av övriga domäner?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Någon som budar över 10k på stjärntecken.se +.nu + allt innehåll? Annars säljs den om fem dagar! Sista chansen! (innehållet ligger på stjärntecken.nu och är helt unikt).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Vill helst inte sälja så billigt men skulle vilja använda pengarna till ett projekt som ska komma igång nästa vecka.
Sidan har 33k+ sökningar per MÅNAD och jag äger både stjärntecken.se OCH .nu. Dessutom har jag unika artiklar och en helt klar hemsida (om man vill använda den). Delar man upp det blir det 3300 per hemsida + 3300 för artiklarna. Och Det är extremt billigt för ett sökord på 33k. Dessutom så får man ju "monopol" då jag äger båda svenska toppdomänerna. Så alla bud under 15k tycker jag är extremt billigt för domänen. Nästa bud är på 11k. PM:A mig om någon är intresserad, annars säljs domänen för 10k om FYRA dagar. Vänligen Johan |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|