FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag kollar runt lite på WN, dagligen, och går litet i tankarna på att byta webbhotell från Binero, mest för att jag tycker att det kontot jag har kostar för mycket jfm hur litet jag verkligen använder det.
Ser då en annons i högerspalten Lustigt - ingen avsändare, och står inte vad erbjudandet egentligen är. Klickar på annonsen och kommer till denna sida. Även här - ingen avsändare och inget direkt erbjudande, sidan frågar bara efter domännamn, nytt eller använd befintligt. Klickar då på länken "Help". Händer ingenting. Fyller i en domänadress att flytta över och klickar på nästa och ser då detta: Ingen information om vilka funktionaliteter som ingår, osäkert om vad kostnaden blir år 2 och Terms of use, - ja det finns inga - men hela tre kryssrutor att roa sig med. Om man vill ha nya kunder, då vore det ju bra med en presentation av företaget, om det som man erbjuder och veta vad som gäller (kostnad från år 2, villkor m m). De är kanske jättebra, stabila och har grym kundtjänst, men det speglas inte riktigt här tycker jag.... |
||
![]() |
![]() |
|
|