FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vet någon hur man får tag på någon hos Wobtel, dom svarar verkligen inte på mail där? Har ett akut supportärende där..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
ja tyvärr har jag provat detta också.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
jaha, då är det bara att leta efter en annan leverantör som kan erbjuda betalnummer till sin sajt. Ingen svarar på mail eller ringer upp från telefonsvararen. (har försökt under 6 mån komma i kontakt med dom)
Kan någon rekommendera någon annan? som är mer serviceintriktat behöver väl knappast nämnas... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Men jag inte var nöjd med antalet annonsörer.
det finns många som går att använda idag men jag ser många av dessa affiliate-tjänster kursar. CJ kanske, tradedoubler eller adrecord. De svarar iallafall på dina mail. Sedan idag är det ju många som gör pengar på valuta och aktiehandeln. Det finns ett apr sådana också. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Du kan testa Cellsynt kanske? Har ej använt dem men de ska vara bra. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
tack, ska kolla.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Nu verkar hela sidan vara nedlagd. Inte gått att nå på över en vecka mig veterligen och inte ett ord om detta någonstans. Väldigt seriöst.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Ja vafan har hänt ?
fick en felrapport då min tjänst inte kunde användas, försökte återställa mitt lösenord för jag ville logga in och kolla loggen fick inget nytt lösen, och dagen efter låg siten nere inget svar på telefon Någon som har tips på en liknande tjänst som är lika billig ? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Vet att man vid iallafall 2 tillfällen har försökt att sälja företaget via Blocket vilket verkar ha varit svårt.
![]() |
Svara |
|
|