FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Arvtagaren till avpixlat?
Antar att många härliga artiklar kommer att publiceras där framöver. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Spontant känns det lite som det går inflation i denna genre av sajter. Å andra sidan verkar de ju attrahera duktigt med "sverigevänliga" besökare.
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Att vräka ut väl valda nyheter och information eldar på intresset för ideologin givetvis.
Tänk så många kriminella tiggare man ska få läsa om nu! Måste ju börja följa eländet för såklart! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tror inte att sajten är uppe än eller iaf pausad efter att TT sa upp avtalet med dom efter några fadäser.
Och jag vet att många inte gillar min speciella syn på SD. Jag personligen anser att jag vet vad dom egentligen står för och då jag inte gillar det så skriver jag det, vi är flera som gett oss F på att motarbeta fascismen offentligt oavsett vad folk sen tycker om oss, det är smällar man får ta. ![]() Jag vet att många tiggare är utplacerade av kriminella gäng. Jag gillar inte det och jag gillar inte heller att SD gör tiggarna till hänsynslösa kriminella och utnyttjar det för att rädda Sverige genom att utvisa alla utlänningar dom kan. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ja, det tråkiga är att så många köper det där "tänket".
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Klart man kan hjälpa tiggare men det kräver att man frågar dem vad de vill ha förutom pengar. Behöver han ett par nya skor får man ge skorna man har på sig alternativt köpa nya skor till hen, är hen hungrig så kan man bjuda på mat, jag har aldrig kontanter på mig så det får blir så om någon frågar mig. Tror inte de "hänsynslösa kriminella" är så intresserade av kaffe, kakor och billiga skor. Slutar vi ge dem kontanter så är problemet löst. Svårare än så är det inte. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det tycker jag låter som en jättebra ide.
Borde funka. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Ja, ge gärna matkonserver, färskt bröd, kaffe, frukt, grönsaker, begagnade leksaker, begagnade (men hela och rena) kläder, begagnade väskor och ryggsäckar osv. Självklart förekommer det ligor bakom EN DEL av tiggeriet.
![]() |
Svara |
|
|