FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej alla
![]() Jag flyttar till Göteborg till hösten och tänkte ordna ett kontor på chalmersområdet (på chalmers eller nära). Jag hittade Chalmers Teknikpark och Vasa Hus 1-2. Någon som provat en eller båda av dessa och kan dela med sig? Har jag missat någon? Over and out |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Varför just Chalmersområdet?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
För att jag ska börja plugga där till hösten! Så är skönt att ha skola, kontor och lägenhet i närheten av varandra så man slipper spilltiden
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det finns en företagsinkubator på Sven Hultins gata 9 - iQube. Antagligen har de väl konkat
eller nåt (Johan Stael von Holstein), men kontoren finns kvar så säkert nån annan som tagit över våningen. Men det kan vara ett tips. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu finns det två chalmersområden här i göteborg, lindholmen och Sven Hultins. men eftersom det pratas om den på sven hultins, så kan du även söka dig mot Landala Torg och Vasaplatsen.
10-20min gångväg, eller om du känner dig lat, 2-5min spårvagnsresa till Chalmers. Välkommen till götet! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Hehe, där ser man ![]() Pratade med en kompis som pluggat den linje jag ska börja på ett år snart. Han sa att Vasa Hus var precis där de hade många genomgångar så det är ju enormt lockande. Efter 12 timmars jobb idag så säger huvudet nej, hittar ingen länk till dem. Någon som vet? Tack! Ska bli roligt att komma dit också! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|