FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag behöver kunna ange c:a 10-20 sökord och se vilken plats de ligger på i SERP:en. Jag använde länge gserp.se för detta men nu har det gått och blivit en betaltjänst.
Inte för att jag inte har råd att betala för bra tjänster på nätet men de allra flesta är långt mer avancerade och dyra än vad jag egentligen behöver och därmed vill betala för. Jag skulle egentligen behöva kolla 3-4 sajter med 10-20 sökord vardera, nån gång i månaden. GMT search console är lite för otydlig för mina ändamål också. Det går ju tex inte att ställa in favorit-sökord. Så, vad är det bästa gratis-alternativet numera? Eller åtminstone något som inte kostar $15+ per månad? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
rankinity.com fungerar ganska bra, man får $5 gratis tror jag och det kan du klara dig ett halvår på ifall du skruvar ner hur ofta kontrollerna ska göras.
50 sökord var 6e dag kostar $0.82/mån, överkomligt =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack för tipset! Jag ska signa upp mig där och kolla. Det är absolut rätt prisläge iaf
![]() Finns det fler (gratis) alternativ så tar jag gärna emot fler tips. Senast redigerad av clirre den 2015-10-30 klockan 09:34 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Wincher (gamla gserp.se) kostar ju inte så mycket. Så här ser prisplanen ut:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack för alla tips!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Testa http://serperior.se/ ett nytt verktyg helt gratis tills vidare.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Bra tips, tack!
|