FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
All domäner säljs inklusive innehåll ifall domänen listas med innehåll.
Endast seriösa bud. Jag tar mig rätten att inte sälja ifall jag tycker budet är för lågt. Pm:a mig. Klitoris.nu 4400 sökningar per månad Användarnamn.se Begagnade-barnkläder.se Flüggerfärg.se Exakta namnet på stort företag. Förstoringsglas.se Gitarrstämmaren.se Färdig hemsida Högt upp på google på sökningen "gitarrstämmare". Glasblåsning.se färdig hemsida och högst på google RäknaUtBmi.nu 12 100 sökningar per månad färdig hemsida Jordnötter.se Kändisbloggar.se Färdig hemsida Högt upp på google Krönika.se 8100 sökningar per månad Linfröolja.se Färdig hemsida Relativt högt upp på google Lånexperten.se Lövblås.se Färdig hemsida Nätbutiker.nu Partytält.nu 9900 sökningar per månad färdig hemsida Räknare.nu Sexiga-underkläder.se 9900 sökningar per månad (färdig hemsida som ej är upplagd + en artikel) Skärholmencentrum.se 2900 sökningar per månad Sånglektioner.nu Stjärntecken.se + stjärntecken.nu 33 100 sökningar per månad Färdig hemsida på stjärntecken.nu Tvättråd.se Färdig hemsida och högst på google på flera sökord inklusive tvättråd. Vemägerbilen.nu 14800 sökningar per månad färdig hemsida Högt upp på google. Värmefiltar.se HardRockCafé.com 15 000 sökningar per månad Namn på stort företag fast med ett é. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Dessa domäner säljas snabbt! Någon intresserad?
Värmefiltar.se (inklusive hemsida) Sexiga-underkläder.se (inklusive mall + bilder + 1 artikel - ej upplagd dock) Räknare.nu Nätbutiker.nu Lövblås.se (inklusive hemsida) Lånexperten.se Linfröolja.se (inklusive hemsida) Krönika.se Kändisbloggar.se (inklusive hemsida) Jordnötter.se Gitarrstämmaren.se (inklusive hemsida) Förstoringsglas.se Användarnamn.se Klitoris.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Startbud på domänerna hade varit trevligt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag lägger startbud på alla domäner som är kvar om en vecka.
Budet på Sexiga-underkäder.se (10k sökningar/månaden) ligger på 1000 kr. Någon som vill köpa den för 1500 ? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|