FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag behöver två st enkla datorer som tar minimal plats samt en enkel server absolut SENAST fredag nästa vecka. Vart bör jag vända mig om jag vill ha ett hyffsat billigt ställe samt snabb leverans? Dell verkar inte kunna hålla denna leverans annars hade det varit ett alternativ. Tacksam för ett snabbt svar!
MVH |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Dustin Dustin Dustin Dustin, du får grejorna imorgon eftermiddag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Komplett är också snabba
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Komplett och Dustin är oerhört snabba, jag skulle aldrig vända mig till någon annan.
Visst, det finns billigare ställen, men dom har slöare leveranstider, sämre service, sämre support och totalt likgiltiga inför serviceärendet på felande prylar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
http://www.komplett.se/k/ci.asp?sku=10161
denna ligger nära till hands nu. Enda negativa är att chassit är lite för stort kanske. Skulle vilja ha en mindre. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Sist jag kollade hade Dustin leverans samma dag, men det kostade någon tusing förståss...
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Flitig postare
|
- Kvalitet
- Snabbhet - Lågt pris Välj två. Du får inte alla tre. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag köpte en arbetsstation, HP, via JVB-IT leverans dagen efter beställning.
Det var kvalitet, snabbhet och lågt pris i ett ![]() Men de har ingen postorderförsäljning. Komplett kan vara struliga att ha att göra med av egen erfarenhet.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|