FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Ett bloggnätverk av sexbloggar finns till försäljning om ett rimligt pris erbjuds.
Lite info *Bloggarna drivs av riktiga bloggare. Det är alltså inte jag som har knappat ihop allt. *Idag finns det 38 bloggar i nätverket. Antalet växer organiskt. *Bloggarna placeras på underdomäner *Nätverket drar drygt 1000 unika/dag (Ingen köpt trafik) *Rankar väl i Google på relevanta nyckelord. *Relativt självgående, men det finns utrymme för förbättringar. Reserverar mig för att inte sälja om jag inte är nöjd med erbjudet bud. PM:a gärna bud Senast redigerad av CookieX den 2013-09-13 klockan 01:46 Anledning: Kompletterande information |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Många frågar efter startbud. Sätter därmed ett startbud på 10.000 SEK exkl. moms för att få bollen i rullning.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Update: Nätverket har de 30 senaste dagarna dragit strax över 750 unika/dag i snitt. Har dock dragit över tusen unika/dag med god marginal tidigare. Sajten rankar fortfarande mycket väl på relevanta sökord. För övrigt så säljes sajten pga. tidsbrist.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Intresset för detta nätverket har varit väldigt gott men än så länge har inga bud inkommit. Jag väljer dock att avsluta denna försäljning onsdagen den 18:e sep, 24.00
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Försäljning avslutad. Webbplatsen behålls då startbudet/"reservationspriset" inte är uppnått.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Skicka gärna PM med mer info i det fall försäljning fortfarande är aktuell. Tack
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
PM om vilken sida det handlar om tack
|