FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Är det någon som känner till om en enkel liten widget liknande väderplugin som man kan klistra in på individuella sidor med kod som har en "search bar" om man vill se vädret i andra länder/städer?
Hade uppskattats om en sådan plugin inte var fylld med annonser. Har sökt rundor lite och google har en bra men det är en wordpress plugin, jag söker alltså en där jag bara klistrar in java kod på några av sidorna. Tack på förhand. Mvh Tim |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
klart.se har något åt det hållet. I alla fall så att du får reda på vädret på en fast plats.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej
Gäller det städer i Sverige eller hela världen? Om det gäller för Sverige så skulle jag kunna programmera en widget för merVäder.se som skulle kunna passa dig. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Ett plugin till Joomla 1.7 hade varit kanon. Ingen av de jag har testat går på IP nummer vilket jag skulle vilja ha. Så hade du kunnat fixat ngt liknande hade jag varit intresserad.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Jag har tyvärr ingen koll på hur plugin till Joomla fungerar. Kan du lägga till ett javascript? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Jag kikar vidare på hur Joomla plugin:er fungerar... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Strålande! Ser framemot den. Säg till när du är reda så kan du få inlogg till min test plats och testa den..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Hur gick det med widgeten Andreas? Ser att du fått upp en väder sida...Jag letar fortfarande efter ett script som känner av vart personen bor och skriver ut vädret för den orten. Gärna som stödjer alla länder i norden. Det behöver inte vara en modul, vanlig phpkod/html fungerar kanon.. <script> fungerar dock sämre, iaf på min sida.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej
Inser att mailadressen som jag hade till WN inte längre används så jag fick inte ditt meddelande men nu hittade jag hit ![]() Tyvärr rann widgeten ut i sanden. Jag tog fram den och den fungerar faktiskt ok. Tycker du att jag ska kika lite på detta igen? /Andreas |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|