FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Någon som vet var man kan hitta annonssäljare som jobbar mot f-skatt. Mindre projekt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jobbar mot F-skatt? Ska du betala med din F-skattesedel?
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Skrev fel! Sorry!
Om man presenterar en ganska enkel produkt att sälja borde det väl finnas någon som kan tänka sig att sälja den mot enbart provision. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
|
Jag har försökt att hitta bra säljare i många år men det är hopplöst. Säljare vill inte jobba mot enbart provision. De vill ha en hög fast lön + bonus.
Annars kan väl säljskolan IHS vara en anal att försöka hitta nyexade som inte fått jobb ännu. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Då jag känner lite folk som jobbar på T.E. kan jag säga att de som säljer bra, har RUSKIGA månadslöner (över 100k/mån) Så om ni ställer er utanför Telenors kontor kanske ni kan hitta några villiga säljare ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Konstigt att det kan vara så svårt. HAde jag haft tid hade jag gärna jobbat så. Sälja en enkel produkt till nischade företag. Får väl se hur man löser detta!
/Daniel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det finns konsulter som tar på sig denna typ av uppdrag, men ett problem är att de ofta tar på sig för många uppdrag och sedan inte hinner med, det är i alla fall min erfarenhet. Och är det då mindre projekt riskerar du att hamna allra längst ner i högen.
Däremot håller jag inte med Conny- många av de bästa säljarna är sådana som jobbar mot provision, men det är möjligt att det är något av en generationsfråga, yngre säljare vill ha mer trygghet, men de gamla rävarna är säkra på sin säljande förmåga och vet att de oftast i längden tjänar mer på provis. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||