FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Tänkte bara tipsa er alla om en trevlig grej jag hittade på webdesignerdepot, nämligen att man får pröva SEO-verktyget "moz" helt gratis i 90 dagar, utan några som helst åtaganden och man kan säga upp det när man vill. Värt cirka 300 dollar.
![]() Här är en länk för sign-up: http://moz.com/partners/WebdesignerDepot Här är artikeln i fråga jag läste: http://www.webdesignerdepot.com/2013...pro-seo-tools/ Vet inte riktigt vart jag skulle posta detta, men om det är fel får en mod gärna flytta tråden - ber isåfall om ursäkt! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har kollat på tjänsten tidigare och den verkar riktigt bra måste jag säga. Det verkar vara bra prioriteringar om vad som är viktigt och en hel del riktigt bra verktyg.
Jag har dock inte testat den, men det här låter ju som ett gyllene läge att göra just det. Tack för tipset! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Tack för tipset, trode inte att det går att prova på två ggr, men fel hade jag, 3 månader till så få se om man går med riktig subscription.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Ni som använt detta, vad anser ni om verktyget?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag använder inte verktyget till fullo men det som jag använder mig till är nöjd med, SEO rapporten är bra, Keyword och Ranking Tools, site explorer och Link Analysis är något som jag har gillat.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Tackar för tipset! 90 dagars trial är riktigt bra
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
ska ta en titt, tack för tipset!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
För kännedom!
Your free trial will start once you click "Start My Free Trial!" below. We perform a $1 preauthorization to ensure your credit card is valid. Simply cancel anytime in your first month and you will not be charged. If you don't cancel by day 30, your card will be charged $99/month. You can cancel your subscription at any time. Alltså måste man avbryta prenumerationen månad 1 annars kommer 99$ dras månad 2. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Om man är lika glömsk som jag så kan man börja med att gå in och avbryta prenumerationen. Jag fick då:
"Your subscription has been cancelled Your PRO membership will remain active until Thursday, November 7, 2013." Vill man sedan fortsätta ändå så går man in under Billing & Subscription och klickar på "Nevermind, undo the cancellation" |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|