FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej, jag sitter på www.kaknästornet.se, mailade www.kaknastornet.se och frågade om dem var intresserade av den, fick som svar att de undrade över priset och skulle ta upp det på nästa möte, vad bör jag ta betalt för den?
jag inser ju att den i stort sätt har 0:- värde för någon annan än just dem. Mvh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Banned
|
Ge den till dom och bjud på årsavgiften.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Tusen spänn?!
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Såpass alltså, fick den av en slump så tänkte bara kolla läget. Men då vet jag, snudd på värdelös alltså.
Tack ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ett förslag är ju att dra till med en summa som ligger aningen i överkant (självklart utan att överdriva) och även nämna att priset är aningen förhandlingsbart.
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag hade skrivit 3000kr ex.moms och landar du då på 2500 kr så kan du ju vara nöjd. Det är trots allt lite administration och så inblandat så det är knappt värt att göra det för mindre.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
En brakmiddag för dig och dina vänner kanske är bästa alternativet, dock?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Livstids gratisåkande i hissen. Se bara till att det finns internet där. Då kan du sitta och regga domäner hela dagarna och snylta på fler företagsnamn.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vad DanielN försöker säga (tror jag) är att reggandet av den domänen är uppenbart gjort med onda avsikter... Att registrera ett domännamn som du omöjligen har behov för själv men som uppenbart skulle passa någon annan (bokstav för bokstav) är i detta fallet onda avsikter.
Du ska vara glad om du får en måltid och överlåtelsekostnaderna betalda. Vill dom så kan dom (potentiellt sett) tvinga den ifrån dig via en ATF. Rekommenderad läsning: https://www.iis.se/domaner/atf/ |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|