FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Försökte googla på det och får ju bara jobbannons och ingen direkt översikt över företag som faktiskt sysslar med webbutveckling i 08 och omnejd (söderut).
Jag vill hitta webbutvecklingsföretag som bygger i PHP och som skapar antingen egna CMS-lösningar eller utnyttjar existerande ramverk. Känner ni till några sådana här företag? Inte intresserad av Drupal-lösningar. Gärna att företaget satsar inom Laravel. Behöver inte vara en stor firma. Bara seriös! Obs, detta är inte egentligen en jobbannons utan vill gärna veta vad för företag det finns där ute som sysslar med webbutveckling och i PHP, samt inriktning CMS. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Kolla runt på de olika jobbsiterna och kolla efter företag i stockholmsregionen som söker PHP-utvecklare. Det är många träffar och de flesta är förmodligen av intresse. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jo tack! Hoppades att någon här direkt visste nån
![]() Men ska göra som du säger o kika runt lite. Tror nog inte allt för många företag går ut öppet om att de kan tänka sig anama ett så ungt ramverk som Laravel (som jag tagit så stort intresse i). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Vet inte om detta finns men vore det inte av intresse att skapa en liten länksida för webbyråer som sysslar från allt med consulting till seo till reklam?
Om detta finns skulle jag vilja ha en länk! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja! Ett företagsindex över utvecklare, inte bara i 08 utan hela landet. Eniro o dom där samlar för mycket under samma kategori. Svårt att hitta nått vettigt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Vi (203 Web Group) har börjat snegla på Laravel och matchar din beskrivning ganska bra tror jag!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
KarlRoos! Låter kul! Laravel är helt klart på uppgång. Så enkelt att arbeta i det mot andra ramverk, speciellt när man kommer från CodeIgniter är det lätt att känna igen sig.
Snickrar just nu på ett mycket enkelt CMS i Laravel 4 bara för att se vad som går att göra. Kan eventuellt ligga som grund för ett senare större projekt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Bumpar detta för att se hur det fortsatta intresset är?
Drar till Laracon i Amsterdam i slutet av månaden för att delta på deras event. Ser det mest som inpiration och nöje. Vore intressant om fler företag i Sverige arbetar med Laravel? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|