FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Lägger ut min lånesajt låns.nu för försäljning.
Prisidé budstart: 100 000 kr Köp nu: 150 000 kr Säljer som företag, priset exkl moms. * Köparen står för överföringsavgift (.NU) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hur ser inkomsterna ut senaste veckorna? Ser ut som den tappade en del positioner under maj.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Först uppdaterar jag den totala årsinkomsten: 86353 kr
Angående att den tappat positioner, kan nog stämma att det skett ett visst tapp. Här kommer inkomsterna för perioden 2013-05-15 - 2013-06-05 Adtraction 3 881,00 Euroads 4.659,83 Adservice 890.00 Wordon 405 ----------- 9835,83 kr |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Vill även göra lite extra reklam för sidan. Jag anser även att sajten har en hel del potential.
Till skillnad från många andra lånesajter genererar låns.nu inte främst leads/sales genom väldigt konkurrensutsatta ord, som "låna pengar" eller "låna pengar snabbt" istället kommer mycket av inkomsterna genom longtail, olika "små" nyckelord och undersidor. Och det finns inte ett eller två självklara sökord som står för inkomsterna. Det gör att de finns en stor potential för rätt person att fortsätta utveckla sidan för att ranka också på den lite tyngre termerna inom lånenischen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Helt klart intressanta siffror.
En liten fundering, är alla inkomster godkända eller är det flera som är pending så att säga? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Kan även passa på att rekommendera affiliates att välja Euroads och/eller Adtraction då de har en utbetalningsgaranti på plats, vilket innebär att du får dina pengar även om annonsören av någon anledning väljer att inte betala för dina leads/sales (detta gäller givetvis endast för godkända sales/leads). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Intressanta siffror.
Varför säljer du? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Flitig postare
|
För att få lite fart på budgivningen, väljer jag att ta bort 100 000 kr som startbud. Istället börjar jag budgivningen från första inkomna budet. Sätter ingen sluttid, allt handlar om vi kan nå ett pris som passar båda parter. Alla bud anges exkl moms.
Första inkomna budet: 65 000 kr |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|