FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej!
Idag är jag bosatt i Sverige och har FA-skattsedel. Vad jag driver för verksamhet idag är inte relevant! Men i slutet av detta år (December) så planerar jag att flytta till Thailand för att plugga Thailändska, Matte och Engelska. Så det jag erbjuder är helt enkelt (mig själv) en svensk i Thailand, och är villig att ge mig in på nästan vad som helst så länge som det ger en ekonomisk vinning, hög eller låg spelar ingen roll! För oavsett så skulle det underlätta det Thailändska studentlivet! Så om någon känner att detta är något som låter intressant/behöver av en eller annan anledning. Så är jag villig att redan nu börja bolla idéer m.m. Ha en trevlig kväll! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Du kanske ska börja med att berätta vad du kan och vad du har för bakgrund/erfarenhet...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Driver idag ett företag i import branchen, inget märkvärdigt. Men är vad vid att hanter förtullningar m.m från länder utanför EU in till Sverige. (Något jag kommer bli tvungen att lägga ner när jag flyttar)
Jag kan CSS och HTML och någorlunda PHP, planerar nu innan jag flyttar att gå diverse kurser inom PHP, då jag tänker börja fokusera på detta mer så jag kan bedriva någon form av verksamhet över internet! Jag har även tidigare i mitt liv varit med och drivit några projekt/websidor med framgång, och är van vid det mer administrativa uppgifterna som uppstår när man underhåller en sida med 30-50 000 besökare per dag. Nu var det inget utav ovanstående jag syftade på utan som jag sa "en svensk i thailand" och tänker då på de som kanske redan idag importerar ifrån thailand (eller funderar på att börja), har kunder i thailand eller liknande som på ett eller annat vis skulle behöva en svensk person som kan prata med kunder etc på plats. För övrigt så kommer jag vara bosatt i Phuket men att ta sig till Bangkok är inget problem (även om jag helst undviker det). ![]() Hoppas det duger som någorlunda beskrivning! ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|